onsdag 15 juni 2011

Hmmm

FAN VAD DET ÄR KÖRIGT ATT VARA ARBETSLÖS!

Har gjort en massa ärenden i veckan och kommer vara en hel del till i veckan!

Idag Onsdag:


  • Säga upp elen Done!
  • Skriva in mig på arbetsförmedlingen
  • Konversera med försäkringskassan
  • Swedbank med Stina
  • Media Markt och byta presenten jag fick av farmor-
Imorgon torsdag:

  • Umgås med Joel
I övermorgon fredag:

  • Passa en tös
I övermorgonplusendag lördag:

  • Dejt med Anna och Linus om Anna frisknar till Hoppas fan det!
I överövermorgon söndag:

  • Dejt med Angelika, Stina, Julia, William, Jonathan och Linus i boulonger!

Sen så sitter jag och funderar på vart fan min kofta är... MYSTERIUM !!
(Meningen om koftan var egentligen syftet med detta inlägget... Men sen så kom jag ju på en massa annat! Samhället gör mig virrig)

1 kommentar:

  1. Åh vad söt du är! tack för att du uppmärksammade och sa till :D

    SvaraRadera