tisdag 26 juli 2011

Min bästa vän

Ville bara introducera min bästa vän för er. Den heter Nail Polish Remover Box.



En snabb guide på hur den används:


Du har målade naglar men vill få bort detta snabbt och enkelt.


Stoppa ner fingret i den mjuka och sköna kudden och gnugga lite försiktigt på fingret OBS !! Låt denna stå på plan yta. Vänd den inte på sidan. Vätskan inuti rinner ut då


Ca 20 sekunder senare ser naglarna ut som ovan. 

Kan berätta att jag ALDRIG har fastnat för någon typ av sån här produkt överhuvudtaget innan. Ni blir inte besvikna!


Är ni intresserade av att köpa en av mina bästa vänner så hör av er till mig på nathalieolin@live.com. Detta går via LR Health and Beauty Systems Den kostar endast 109:-  och räcker längre än man  tror! Dessutom så luktar den fantastiskt gott efteråt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar